Jom klik iklan

Friday, September 16, 2011

Rutin harian ke sekolah (UPDATE)

Perjalanan yang ditempuh setiap hari untuk ke kelas.

 Kelas perdana(belakang bangunan kelas yang di hujung itu adalah kuarters guru)
 Nak turun tangga
 Baru setengah
Dah dekat
 Tunggu cikgu
 Tukar bajukah cikgu?(biasanya hari Jumaat PJK)
 Waktu balik
 Jaz jalan dulu
 Tengok padang sekolah
 Tingginya
 Naik tangga
 Cepatlah cikgu
 Setengah lagi
 Sikit lagi

Itulah tangga yang membantu saya bersenam setiap pagi. Jumlah anak tangga 89. Turun tangga senang,nak naik tulah yang memenatkan..lagi-lagi kalau cuaca panas..aduh...Kenapa saya kena naik tangga?sebab kuarters saya kat atas bukit ni. Betul-betul sebelah kelas perdana... 2 langkah je dah sampai kelas.Nantilah saya ambil gambarnya. Haritu dah penat naik tangga jadi lupalah pula...hehehe
Inilah jarak rumah saya dan kelas perdana.Kiralah berapa langkah je..mana boleh lambat pergi sekolah.Alasan jem,langsung tak boleh di terima..hahahaha

 Jalan alternatif selain tangga


4 comments:

  1. Uiii... patutlah kurus ko dari aku Yang...

    ReplyDelete
  2. yelah,kurus punggung je,sebab turun naik tangga..

    ReplyDelete
  3. hahaha..boleh gik jaz nungu nya nait

    ReplyDelete
  4. aku suruhnya nait dolok,nya kan model

    ReplyDelete