Jom klik iklan

Saturday, July 23, 2011

Sibuk,sibuk,sibuk

Sangat sibuk harini..bukan apa,menyediakan pelbagai bahan untuk dimasak esok hari.Esok hari ada orang merisik adik pompuan saya,adik yang ke-6.Alahai dah besar rupanya adikku ini.Dulu sayalah yang cuci lampin,cuci kencing berak dia,pakaikan baju,dukung dia dan sekarang dan nak bertunang.Tak lama lagi akan jadi bini orang. Cepat sungguh masa berlalu. Adik yang dulu kecil sudah menjadi dewasa. Begitu juga dengan anak kita nanti,sekarang begitu comel dan manja dan tak lama lagi akan menjadi anak remaja dan seterusnya dewasa. Masa itu kitapun sudah semakin tua...huhuhu.Semoga mereka tidak lupa dengan jasa2 kita membesarkan mereka. (emosilah pula)...Masa nilah saya dapat merasakan perasaan seorang ibu yang telah membesarkan saya selama 35 tahun. Semoga saya dapat gembirakan hatinya selagi saya mampu melakukannya.

No comments:

Post a Comment