Jom klik iklan

Tuesday, July 12, 2011

Birthday saya

Banyak betul ucapan selamat hari jadi,happy birthday yang saya dapat hari ini.Terima kasih atas doa dan ucapan tersebut,semoga Allah memperkenankan segala doa dan harapan kalian. Hari ni genaplah umur saya yang ke..eh entahlah,dah lupalah..hihihi..bukan apa,makin bertambah umur ni makin jadi pelupa pula...hahaha..Apa yang penting ialah nikmat dan pencapaian yang telah saya kecapi sehingga ke hari ini.Syukur Alhamdulillah atas segala nikmat yang telah Allah berikan. Semoga masa hadapan lebih cerah dan gemilang. Bukan apa,semakin tua ni saya inginkan kehidupan yang lebih stabil,tenang dan bahagia di samping keluarga selain dapat menyumbang sedikit sebanyak kepada masyarakat dan negara. Semoga segala apa yang saya inginkan akan tercapai dan diberkati Allah hendaknya...Amin..

No comments:

Post a Comment