Jom klik iklan

Saturday, April 7, 2012

Penang,Kedah dan Perlis

Hai,lama betul tak update blog..bukan apa,malas nak puka laptop..guna tepon kecik sangat pula,tak selesa nak menaip...Hari ni,update blog sambil jaga kedai...ya,jaga kedai..at last..buka juga setelah berbulan tunggu..hihihi..semoga rezeki kami murah dalam bidang yang baru diceburi ni...amin..

Minggu lepas,sempat menjenguk Pulau Pinang,Kedah dan Perlis dalam misi mencari barang untuk diisi dalam kedai. Mula-mula cadang nak pergi Kelantan,tapi sepupu suami, Azlan Bin Sapawi atau nama glamernya Capan,offer bawa kami ke Padang Besar. Wah,kecik tapak tangan,nyiru saya tadahkan...bermulalah misi mencari barang-barang abang Jamal (dia yang shopping sakan) dan barang-barang saya..(takde sangat,KL lagi bagus)

Bila di Negeri Kedah,terasa sangat kerinduan terhadap negeri yang telah 13 tahun ditinggalkan..memang banyak sungguh perubahan sehingga yang saya kenal cuma Menara Alor Setar dan simpang ke UUM. Hebat sungguh...teringat dulu jalan UUM yang berdebu,bas buruk,pakcik konduktor yang ramah dan berasak-asak dalam bas balik dari PMC..sungguh indah bila dikenang kembali...huhuhu..rindulah kat kawan2...sekarang semua berbeza...masing-masing dah ada kehidupan sendiri.Nak jumpa pun susah.Nasib baik ada FB,kalau tak memang terputus terus hubungan...





No comments:

Post a Comment