Jom klik iklan

Thursday, November 24, 2011

Birthday Fasiha Athirah

Semalam bawa Athirah ke klinik Ibu dan Anak untuk timbang. Sebenarnya dah lambat lebih 2minggu,langsung tak ingat tengok kad klinik. Patut bawa Athirah 7.11.11 tapi masa sebelum cuti memang sangat-sangat sibuk hingga terlupa. Birthday Athirah pun saya sambut dengan budak-budak pra secara sederhana. Takpelah dia kecik lagi.Bagi saya bukan keutamaan untuk menyambut harijadi.Birthday Athirah 4.11.2011 saya sambut sederhana dengan sebiji kek coklat dan apam polka dot yang saya ubahsuai dengan menulis huruf diatasnya. Bukan apa,sajer buat kelainan sikit.

 Resepi ambik kat Mamasya.Sila klik kat sini,jangan malu2..hehehe...





Topping kek yang tak menjadi...huhuhuhuhu .Kek ni memang sentiasa menjadi cuma tempat letak je yang menyebabkan ia nampak tak menjadi. Tapi memang moist dan sedap.Tapi dah lupa blog mana saya ambil.Sorry yek...


No comments:

Post a Comment